Friday, June 15, 2012

maaf dan terimakasih, Sabrina!

ini diambil dari www.sabrinaherdi.blogspot.com!

fridianty anggraeni


heh, arek ter-teli sak dunia. nyritakno tentang kon, iku akeh pol, aku yo lali.
berawal dari musuh, menjadi sahabat..... duh duh duh, iling gak sih musuhan e bien grgr opo. isin dewe cung aku. sadar o akhir e kau pun melakukan hal yang sama dengan itu, men :')
fridianty anggraeni iki.... orangnya gak bisa diungkapkan dengan kata-kata
cantik, tinggi, model, pintar, kreatif, easygoing, supel, friendly, humoris.....hop, aku nang kene gak mek gawe muji-muji kon tok :)
dia juga... ngompolan, ngutangan, teli, teli, dan teli. mosok seh, elekmu mek teli yan? tp kon ancen teli.....:(
aku wes lelah btw yan, meh sak ulan tukaran gak maaari mari mbek kon. ajane ku rindu pul, capek aku capek puengen cerita, tp bt ae.....gitu deh. dan iki sakjane rahasia, tp gpp wes gawe kon tok tak kei eroh. hmm pas nang dbl iku, aku nyata ngamuk e :O kon se, pelit, ga glm crito blas, bungkam. tp sawangane dr tgl 9 ke 14 iku dilut, jd kubisa menahannya :-----) akhirnya ku mengcemezet anakanak tuk membuat surprise yang akhirnya pun......epic failed :)))))
nih nih chatmu td mlm yg benar-benar langsung ku endchat:

 dan iki jam 2 bengi aku tangi ndelok bola dan mengchat mu :-)

kon kudu ueroh pek yan btp aku gak tegone ngucapno ultah mek 'hbd yo' tp gpp lah timbang nanggung gitu:") kon adalah the teli-est best friend, ever, tp somehow i love you :"> kon adalah pendengar yang baik, btw gak mek kon tok se, akmrch ancen pendengar terbaikkkkk:3:3:3 kon adalah konco ricuh-ricuhan seng sip. hmm btw kabeh pisan seh yan. bedane adalah, nek mereka gawe aku bt dan membuatku gak bt maneh iku gampang, nek kon angel. nek kon garai aku bt, dan membuatku gak bt maneh, aku bakal tetep bt mbek kon. mbotalah. tp pokok e kon iki super duper best friend puuuul :*
semoga kon tambah ayu yo:) tambah modellll:) tambah pinterrrrr:) tambah dewasa:) sering cawik:) menjaga kebersihan untu, jare ape dadi dokter gigi:) dadi miss indonesia pisan ngkokkkk:) mangan seng akeh cek iku awak gak mek balung mbek entut tokkkk:) tambah suksessss:) mendapatkan opo seng mbok pinginnnn:) lancar rezekine cek ga ngutangan & nraktir-nraktirrr:) jok bosen-bosen ngerungokno critokuuu:)
ancene kene akmrch gatau bondo yo, ben onok sing ultah njaluk traktiran tp gatau ngekei kado :))))) tp yaopo yaopo kebersamaan ancen sing paling indah kan, bener jare tatak, ga perlu kado untuk membuat ultah jd berkesan, kyk mang ae wes berkesan kan? :*

masio kene sering tukarannnnn:) kon teli aku pun teliiiii:) tapi i love you just the way you are kok yan, dengan segala kekuranganmu, forever and alwayssssssss<3<3<3

No comments:

Post a Comment