Saturday, December 24, 2011

SABRINA HERDIDESTIAMURTI

CECEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
huf cece cece cece :')
too many kenangan ya ce bersamamu itu.
ket jaman ponimu membuat belokan sampe ponimu kiling princess ngene :')
ket jaman tulisan jek ng3n3 sampe saiki.
ket jaman kon disenengi mas toni :)) sampe kon saiki mbek mas bibur<3
ket jaman kene sak kelas, sampe saiki bedo sekolah.
ket jaman bindermu isine kampret kampret tooook.
ket jaman kene sok oke nyenengi wong seng podo, dan akhire gaonok seng entuk :))
ket jaman kene tengkar gara gara hal gpt, dan drama queen bgt surat suratan nang binder. ngkok tak golekno yo ce, surate jek onok nang binderku=)) hingga saiki nek tengkar mek isok bertahan 5 menit =))
ket jaman gaenak lah ce :')
hmmmm btw ce aku nek mlaku mbek kon iku... ricuh.
kon selalu melakukan hal hal yang.... diluar perkiraan.
jek iling pas jaman2 sebelum unas, kene refreshing nang tp. mangan nang hoka-hoka bento... lalu selesai mangan kon langsung njaluk bolpen dan kertas. kon nulis nama ne arek akam ricuh kabeh dan sekolah seng kene pinginin. trs pas lewat ape metu kon malah nang mas mas penjaga hokben seng lagi duduk2 dan....
kon ngmg nang mas2 e, meminta doa dari mereka..... dan memberinya kertas itu biar di setiap sholatnya ndoain kita sambil mbaca nama2 di kertas iku.... btw ya ce..... untung kon ayu, cobak elek, mas2e lak wes ngaleh mikir kon wong gendeng.
pas nang KFC pisan. kon tuku paket panas. hargane 15rb, tp kon mek pingin ayamme tok, jd nasi e gak mbok makan. aku ngmg nek iku mubazir bgt. nasi e lak 5rb podo hargane mbek cream soup. mending dituker cream soup. dan durung mari aku ngmg kon wes mlaku nang kasire dan minta tuker nasi dadi cream soup. yo gak oleh lah. btw sekali maneh, untung kon ayu.
kon senengane mengupil dan mengentut, kon ngamukan, kon puellllllllit nek kadung pelit dan duermawaaaaaaaaaaaaaaaan nek kadung dermawan.
contoh:
nang sekolah pas kon tuku permen yupi 500-an, aku njaluk 1 ae gak bakal mbok ksh.
tapi,
nek misale aku males mbok ajak nntn gara2 ga duwe uang, kon mekso aku kudu melok dan ngmg 'tak bayari sek wes, kon utang. nek aku mlebu smala gausah mbok bayar'
dan kon mlebu smala. dan aku seneng soale utang nonton ku wes tak terhingga nominal e :">
btw ce. opo'o permen yupi harga 500 gak gelem mbok bagi tp tiket nntn harga 35rb mbok bagi bagi dengan gampangnya.
JAMAN MAS HAR!!!! :')
iling gak se, di hari kon nggawe rok nang mas har, dan aku mbuka2 rokmu soale gemes. dan kon ngamuk. dan kene jambak2an. dan... btw iku nang omahe nunu. kene jambak2an sampe aku mbok dorong2 mundur2 nabrak meja yg diatasnya ada asbaknya....... dan........ dan......
asbake ceblok.
dan pecah. huf.
aku ngguyuuuuuu dan kon pun ngguyu. itu pas semua udh pulang jd semua pd ngeliatin kita. malu. kita lari ke mobilmu dan sembunyi disitu. kita liat neneknya nunu keluar dr rumah sambil mangkel ngono. terus pembantune nunu ngmg 'mangkane dadi arek gausah kemendel'
fuk gak se. kiling de'e oke ae :''''''')
akhire kene ngganti asbake deh. larang cung :''''')

huf sebenernya aku cm mau ngucapin......

HAPPY BIRTHDAY CEEEEEEEEEEEEEE!! :*
SEMOGA TAMBAH CANTIK YA!!!!!! TAMBAH TINGGI <3 TAMBAH KURUS TAMBAH PINTER TAMBAH OKE TAMBAH BANYAK REJEKI TAMBAH.... TAMBAH.... tambah pokoke, wishes ku lak wes nang cmz se <3


teko jaman kon koyok ngono ceee


sampek kon kyk ngene




btw, kon memenuhi seluruh kriteria 'best friend' pek! :* <3
tapi... 'has a closet full of your stuff' e aku yo seng nduwe akeh barang2mu =))

No comments:

Post a Comment